Dincolo de mine

Dincolo de trup sunt cele mai frumoase aspecte dar si cel mai greu de descoperit. Ne ingrijim de ambalaj, prima impresie conteaza dar urmatoarele? Ne "hranim" trupul si uitam ce este dincolo de el. Aratam doar ce ne convine si educam modul in care vrem sa fim priviti si tratati, ne ascundem emotiile, trairile si de cele mai multe ori si sentimentele si asta pentru ca dialogul zilelor noastre este fascinant: oamenii vorbesc fara sa se auda, te intreaba fara sa fie interesati de raspuns, te sfatuiesc fara sa le ceri parerea, te ghideaza fara ca ei sa vada, te felicita ca sa le raspunzi la fel, se supara daca nu faci ca ei, iar in final te parasesc daca indrznesti mai mult decat ei isi doresc.

Ce se ascunde dincolo de tine?

vineri, 20 august 2010

Momente greu de imaginat...

Iti amintesti acel moment de nedescris, moment in care simteai ca singurii tai stapani sunt furia si disperarea?
Iti amintesti sentimentele de neputinta dintr-un moment care parea perfect?
Stiu ca vrei sa le uiti, incerci, dar te urmaresc fara sa vrei, mereu te uiti in spate, speri sa se piarda in zare dar in secunda urmatoare le simti in spatele tau, intorci capul dar nu vezi nimic...totusi sunt acolo...
Inca de mica mi-a placut foarte mult sa scriu cu creionul si sa ma folosesc de guma de sters, era o noutate si ceva nemaipomenit pt mine, eram fascinata de puterea gumei de sters...cum doar cu cateva miscari disparea tot ce am scris, desenat... Imi doresc acum aceea guma de sters care prin puterea ei sa imi stearga din minte acele momente scrise cu vorbe dure...
Am remarcat astazi o afirmatie "Este si maine o zi!", da este, dar nu cumva te intrebi daca va fi ca aceasta?
Si daca mai multe aspecte te indeamna sa crezi ca va fi la fel, ce faci? Incerci sa te ascunzi? Numai privesti in urma si ignori? Sau infrunti?
Eu ce as face?
Ramane de vazut! Pe maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu