Dincolo de mine

Dincolo de trup sunt cele mai frumoase aspecte dar si cel mai greu de descoperit. Ne ingrijim de ambalaj, prima impresie conteaza dar urmatoarele? Ne "hranim" trupul si uitam ce este dincolo de el. Aratam doar ce ne convine si educam modul in care vrem sa fim priviti si tratati, ne ascundem emotiile, trairile si de cele mai multe ori si sentimentele si asta pentru ca dialogul zilelor noastre este fascinant: oamenii vorbesc fara sa se auda, te intreaba fara sa fie interesati de raspuns, te sfatuiesc fara sa le ceri parerea, te ghideaza fara ca ei sa vada, te felicita ca sa le raspunzi la fel, se supara daca nu faci ca ei, iar in final te parasesc daca indrznesti mai mult decat ei isi doresc.

Ce se ascunde dincolo de tine?

vineri, 13 august 2010

21 de veri

Intr-o zi oarecare m-am gandit "ce ar fi daca as renunta la pix si hartie si imi fac blog?". Am renuntat rapid la idee, dar iata ca pe cat de repede am renuntat pe atat de repede mi-am amintit :) si iata-ma cu blog facut si cu o pofta nebuna de scris, cu ganduri bune si constructive, zic eu, pentru aceasta zi: vineri 13. Nu ca as fi superstitioasa, dar noroc ca imi voi petrece toata ziua in acest mall plictisit, la munca si nu risc sa imi taie nici o pisica neagra calea, cu atat mai putin sa calc pe nu stiu ce canal cu nu stiu cate gauri si tot asa. Daca s-ar fi intamplat asa cred ca ma urmarea ghinionul, doar il atrageam de partea mea cu gandul "mai este si vineri 13, mi-a mai taiat si o pisica neagra calea, sigur mi se intmpla ceva astazi".
Asta mi se intampla mereu, dau din una in alta, rar mi se intampla sa imi duc o idee la bun sfarsit, dar asta nu e lucru rau, cred :) asa nu se plictiseste nimeni citind.
Revenind...21 de veri...Imi place vara, prefer caldura, fug de frig, si imi plac pasarile calatoare...Mereu in cautarea soarelui, a luminii puternice si a serilor racoroase dar calde. Acum 21 de veri am fost "aruncata" in aceasta cursa numita viata...timpul trece pe nesimtite si de multe ori am impresia ca le-am trait pe toate sau ca le traiesc cu fiecare zi ce trece tot mai intens. Evident ca ma insel, am multe lucruri de descoperit, multe pareri de impartasit (mi se spune des ca vorbesc mult si repede inca de mic copil) de cele mai multe ori este o calitate speciala si de cele mai multe ori nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba (asta zic eu) :))
Bun, iata ca am prima mea postare si imi doresc sa fie multe altele.

Un comentariu: