Dincolo de mine

Dincolo de trup sunt cele mai frumoase aspecte dar si cel mai greu de descoperit. Ne ingrijim de ambalaj, prima impresie conteaza dar urmatoarele? Ne "hranim" trupul si uitam ce este dincolo de el. Aratam doar ce ne convine si educam modul in care vrem sa fim priviti si tratati, ne ascundem emotiile, trairile si de cele mai multe ori si sentimentele si asta pentru ca dialogul zilelor noastre este fascinant: oamenii vorbesc fara sa se auda, te intreaba fara sa fie interesati de raspuns, te sfatuiesc fara sa le ceri parerea, te ghideaza fara ca ei sa vada, te felicita ca sa le raspunzi la fel, se supara daca nu faci ca ei, iar in final te parasesc daca indrznesti mai mult decat ei isi doresc.

Ce se ascunde dincolo de tine?

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Aceea stare cu o lene uite atat de mare!

Aceea stare de acum, ce a fost si atunci, ce revine doar atunci cand nu e timp...nu e timp de leneveala, de savurat ciocolata calda cu alune de padure stand in mijlocul patului cu pilota aruncata peste mine, cu telecomanda in mana dreapta si cu o lene, uite atat de mare, dar revine si nu pot pt ca nu am cum, nu am nici pat, dar am o cana, nu am ciocolata si nici alune de padure, dar am lene uite atat de mare!
Defineste tu altfel starea de plictiseala si nevoia de caldura, lenea asta uite atat de mare, vremea asta care incurajeaza starile mele...
Eu doar asa stiu sa-ti descriu aceea stare cu aceeasi lene uite atat de mare! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu