Dincolo de mine

Dincolo de trup sunt cele mai frumoase aspecte dar si cel mai greu de descoperit. Ne ingrijim de ambalaj, prima impresie conteaza dar urmatoarele? Ne "hranim" trupul si uitam ce este dincolo de el. Aratam doar ce ne convine si educam modul in care vrem sa fim priviti si tratati, ne ascundem emotiile, trairile si de cele mai multe ori si sentimentele si asta pentru ca dialogul zilelor noastre este fascinant: oamenii vorbesc fara sa se auda, te intreaba fara sa fie interesati de raspuns, te sfatuiesc fara sa le ceri parerea, te ghideaza fara ca ei sa vada, te felicita ca sa le raspunzi la fel, se supara daca nu faci ca ei, iar in final te parasesc daca indrznesti mai mult decat ei isi doresc.

Ce se ascunde dincolo de tine?

luni, 20 septembrie 2010

Despre unele si despre altele...

La gramada! Unul peste altul, calare chiar, nu se tine cont de pozitie, cert este ca e haos total; nu, nu scriu despre nici o orgie sexuala, ci despre gandurile mele care nu-si gasesc locul. Incerc sa ma adun, cum se spune, sa le pun cap la cap dar pur si simplu sunt la gramada.
Nu, nu trec prin nici o perioada dificiala, nu incerc sa exprim tristete sau vreun sentiment de neputinta ca nu-mi pot pune gandurile in ordine... ci pur si simplu este unul dintre acele momente, creative zic eu, in care scriu fara ca macar sa pun punct si virgula (semnele de punctuatie le pun cand citesc ce am scris :) pentru ca nu citesc ce scriu, degetele mele alearga pe tastatura mai ceva ca la un maraton, parca vor sa bata un record mondial, cine stie poate este visul lor :)
Da, acum ai ghicit, este exact acel moment in care bat campii pe romaneste, aberez cat se poate (adica pana in acel moment in care degetele mai au nevoie de o pauza :)
De unde aceasta stare? Sunt in acel loc despre care se spune ca iti aduce painea de a doua zi, nu ca as manca eu multa paine, dar asta este o alta poveste.
Bun, hai sa intram putin in amanunte: despre unele, despre altele...nici eu nu stiu exact despre ce :) asta chiar e foarte tare! :))
La un moment dat gandurile mele au fost mai "linistite" si ma gandeam eu la povestea cu facebook, hi5, twitter (si ce o mai fi), stiu ca acest subiect a fost mega dezbatut dar tot nu am inteles anumite aspecte.
Chiar este necesar sa iti scrii acolo cat de mult suferi tu din cauza unei iubiri neimpartasite? Sau crezi ca multe persoane sunt interesate de activitatile tale diverse, spre exemplu la ce ora dormi, ce faci maine dimineata si cu ce te imbraci, daca cumva mai iesi si tu din casa, mai mergi pe la un film, la o plimbare, aaa, dar chiar si atunci intri pe FB ca doar ai net pe tel, nu? Cred ca incep sa ma prind cum sta cu aceste activitati diverse impartatsite oricui, astepti sa ti se spuna cat esti de tare ca ai mancat paste seara si ai adormit tarziu, dar ai mai trecut si printr-un club inainte sa adormi si totusi te-ai trezit tarziu si ai intarziat la munca si da domne, esti tare! Ma abtin sa intru in prea multe detalii.
 Nu obijnuiesc sa imi scriu pe Facebook toate activitatile cum observ ca se poarta, in scurt timp cred ca citesc cand au fost ultima oara prietenii mei la WC si ce au facut acolo. Nu obijnuiesc sa caut asa zisele vedete si sa obtin cu orice pret "prietenia" lor, am observat ca si acest aspect este la mare cautare, cu cat ai in lista de prieteni mai multe personalitati, cluburi, reastaurante etc. esti super tare! Ce sa mai? Ai intrat in lumea buna! Jos palaria in fata ta si multe "multumiri" ca impartasesti (si nu doar mie) toate (in)activitatile tale.
Si acum hai sa public si eu aceasta activitate de pe blog pe FB sa intru in randul lumii, ca de...asa se poarta :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu