Dincolo de mine

Dincolo de trup sunt cele mai frumoase aspecte dar si cel mai greu de descoperit. Ne ingrijim de ambalaj, prima impresie conteaza dar urmatoarele? Ne "hranim" trupul si uitam ce este dincolo de el. Aratam doar ce ne convine si educam modul in care vrem sa fim priviti si tratati, ne ascundem emotiile, trairile si de cele mai multe ori si sentimentele si asta pentru ca dialogul zilelor noastre este fascinant: oamenii vorbesc fara sa se auda, te intreaba fara sa fie interesati de raspuns, te sfatuiesc fara sa le ceri parerea, te ghideaza fara ca ei sa vada, te felicita ca sa le raspunzi la fel, se supara daca nu faci ca ei, iar in final te parasesc daca indrznesti mai mult decat ei isi doresc.

Ce se ascunde dincolo de tine?

luni, 31 ianuarie 2011

Magia Viselor

Ridic privirea catre Tine,
De cate ori nu te-am intrebat "DE CE?"
Acum numai pun aceeasi intrebare stupida de cate ori imi vine,
Pentru ca raspunsul il am tot eu.
Acum privesc pamantul, nu indraznesc sa mai spun cuvinte
Am ganduri destule care ajung la Tine,
Dar fara intrebari, sunt doar multumiri, pentru Tine, Marite!
Tristea ce ma inconjoara vreau sa cred ca o merit,
O primesc demna si numai devin furioasa,
O las sa isi continue ciclul pt ca la timpul ei a venit.
Raspunsuri imi trimiti mereu, dar simt ca niciodata la timpul lor,
Atunci cand disperarea imi e aproape, nu vrei sa o alungi
E o alta incercare, si ma indeamna la asteptari lungi.
Le asezi asa cum numai TU stii, le asezi ca in Magia Viselor.
Iti multumesc! Pentru azi, pentru ieri si poate si pt maine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu